Olijfgroen linnen hoeslaken | 100% linnen
Vanaf €99,95
Olijfgroen linnen hoeslaken | 100% linnen
| Keurmerken | Oeko-Tex Standard 100 certified – 9183CIT CITEVE® & Masters of Flax Fibre™ certified. Vrij van schadelijke chemicaliën en pesticiden. |
|---|---|
| Materiaal | 100% stonewashed Europees linnen 180-190 gr/m2 |
| Hoekhoogte | 30 cm met elastiek in de hoeken, geschikt voor matrassen 20-30 cm |
| Productie | Handgemaakt in Portugal, ontwerp in Nederland |
| Verpakking | Duurzaam verpakt, 100% plasticvrij |
| Verzending | Binnen 1-3 werkdagen |
| Verzendkosten | Gratis bezorgen en retourneren bij besteding boven € 75,00 (NL/BE) |
| Recycle | Linnen is een natuurlijke vezel en 100% afbreekbaar |
| Wasvoorschriften | Op max 40 graden wassen, gebruik een mild wasmiddel (geen bleekmiddelen). Drogen op een lage temperatuur of aan de waslijn |
| Krimpen | Door de stonewash behandeling zal het linnen niet meer krimpen bij max 40 graden wassen |
Het olijfgroen linnen hoeslaken Dusty Olive is gemaakt van 100% linnen uit Europa. Het is duurzaam geproduceerd (Oeko-Tex Standard ® en Masters of Flax Fibre gecertificeerd ). Door de elastiek in de hoeken sluit het hoeslaken perfect om je matras en kan het tijdens de nacht niet verschuiven. Het linnen hoeslaken is geschikt voor matrassen van 15-25 cm hoogte.
Dusty Olive is ook verkrijgbaar in een linnen sprei, linnen dekbedovertrek (set) en losse kussenslopen.
Dusty Olive kun je ook prachtig combineren met andere kleuren uit onze collectie linnen beddengoed, zoals het wit linnen dekbedovertrek Snow White, Ivory White, Wildsage of Mineral Grey. Mix & Match! Met dit hoeslaken kun je helemaal je eigen stijl bepalen.
Het wassen van linnen beddengoed is eenvoudig. Was het op max 40 graden Celsius, droog het op een lage temperatuur in de droogtrommel of hang het lekker buiten. Wil je meer informatie over het onderhoud van linnen? Lees hier de wasvoorschriften.
Show only reviews in NL-België (0)
Lydia Kimman –
Heerlijk om weer op een vers linnen hoeslaken te slapen, nadat de andere versleten was….(na jaren)…ik geniet elke keer van de kleuren en het materiaal is als een lentebries in mijn handen en onder mijn lichaam… Ben erg blij met dit artikel en geniet van de schoonheid van de verpakking en de kaartjes vol aandacht.
Lydia
admin –
Dank je wel, Lydia! Heel fijn om te horen! Groetjes, Joanna