Saliegroen, vergrijsd groen | 100% Europees linnen
Vanaf €139,95
Saliegroen, vergrijsd groen | 100% Europees linnen
| Keurmerken | Oeko-Tex Standard 100 certified – 9183CIT CITEVE® & Masters of Flax Fibre™ certified. Vrij van schadelijke chemicaliën en pesticiden. |
|---|---|
| Materiaal | 100% stonewashed Europees linnen 180-190 gr/m2 |
| Toepassing | Bovenlaken, onderlaken. Door het grote formaat ook geschikt als sprei |
| Productie | Handgemaakt in Portugal, ontwerp in Nederland |
| Verpakking | Duurzaam verpakt, 100% plasticvrij |
| Verzending | Binnen 1-3 werkdagen |
| Verzendkosten | Gratis bezorgen en retourneren bij besteding boven € 75,00 (NL/BE) |
| Recycle | Linnen is een natuurlijke vezel en 100% afbreekbaar |
| Wasvoorschriften | Op max 40 graden wassen, gebruik een mild wasmiddel (geen bleekmiddelen). Drogen op een lage temperatuur of aan de waslijn |
| Krimpen | Door de stonewash behandeling zal het linnen niet meer krimpen bij max 40 graden wassen |
Dit salie groene linnen laken Wildsage is van het merk Casa Comodo. Al het linnen beddengoed van Casa Comodo is duurzaam, exclusief en betaalbaar. Het linnen heeft een Oeko Tex Standard® & European Flax Fiber® keurmerk. Het is vrij van schadelijke chemicaliën en pesticiden. Het wordt gemaakt in een atelier in Portugal waar mensen eerlijk behandeld en betaald worden.
Wildsage is een vergrijsde groene kleur, saliegroen. Deze kleur is o.a. ok verkrijgbaar als linnen dekbedovertrek, linnen sprei en kant en klare linnen gordijnen. Een kleur die je geweldig kunt combineren met de andere kleuren uit onze collectie linnen beddengoed.
De natuurlijke vezel van het linnen geeft het laken een luxe en stoere uitstraling. De vezel is sterk en heel duurzaam. Linnen is anti bacterieel en er zit geen huisstofmijt in (hypoallergeen). Dit is ideaal voor mensen met een allergie.
Linnen is een luchtige en ventilerende stof, het reguleert warmte en vocht op een perfecte manier zodat je altijd de juiste lichaamstemperatuur hebt. Je valt daardoor snel in slaap en slaapt de hele nacht door.
Show only reviews in NL-België (0)
Diane van Rijssen –
Wow, zo mooi! Ben echt blij met dit cadeautje voor mezelf. Prachtige kleur en stof. Kan me nu al verheugen om dit op mijn bed te leggen en hieronder te mogen slapen.
Henny (geverifieerde eigenaar) –
Vannacht onder linnen laken geslapen.
Ik ben fan van linnen!!!
Dat zegt voldoende!
Margriet Heinen (geverifieerde eigenaar) –
Prachtig laken! En deze kleur is schitterend, heel blij mee !
Dominique Bleyaert (geverifieerde eigenaar) –
Nu al een 2de besteld omdat 1 set wat weinig was om ze dezelfde dag gewassen en gedroogd te krijgen (zonder droogkast)